Ми бажаємо, щоб online-шопінг був максимально простим і приємним!
Якщо товар не підійшов, його можна повернути протягом 14 днів після отримання.
Щоб обміняти або повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії:
1. Зв'яжіться з нами за номером телефона +380985069004 (viber, telegram), поштою freeki.ua@gmail.com або напишіть в direct Instagram сторінки.
2. Акуратно запакуйте товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
3. Відправте товар за даними вказаними в особистій переписці.
Зверніть увагу! Вартість відправлення посилки оплачує Відправник. Повернення можна зробити, скориставшить послугою "легке повернення" від Нової Пошти.
ВИМОГИ ДО РЕЧЕЙ, ЩО ПОВЕРТАЮТЬСЯ:
1. Річ не була вживана (включаючи її використання для фото/відео зйомки) та зберегла свій товарний вигляд.
2. Одяг не прався.
3. На одязі відсутні будь-які плями/тональний крем та інше.
4. Присутня етикетка, наліпка, ярлик тощо. Усі етикетки, наліпки, ярлики мають бути невідокремлені (не відірвані чи не відрізані) від товару.
При недотриманні вищевказаних пунктів річ поверненню/обміну НЕ підлягає. Такий одяг буде відправлений назад за рахунок Покупця.
ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ:
1. Після отримання товару та підтвердження Продавцем, що вимоги до поверненого товару дотримані, ми здійснюємо повернення коштів.
2. Повернення коштів здійснюється переказом на банківську картку Покупця, номер якої було вказано в заяві на повернення – не пізніше 10 (десять) робочих днів від моменту отримання Продавцем поверненого товару та підтвердження щодо дотримання Покупцем умов повернення товару.
3. При поверненні коштів на банківську карту Покупця, строк надходження грошових коштів на рахунок Покупця може залежати від політики установи банку, що випустив картку.